Gjeldende betingelser

Betaling:

Vipps: Vipps betaling ligger inne i NETS, så velg Nets hvis du ønsker å betale med Vipps.

Paypal:
Sikker betaling via Paypal - man må ikke ha Paypal konto, men kan også bruke bare bankkort.

Kortbetaling:
Når du handler hos oss blir betalingen behandlet av NETS som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard. Med NETS har man de samme garantier og den samme trygghet som i den fysiske verden. Det er ingen oppbevaring av kortnummer i nettbutikken. Betalingen er sikret med SSL og alle kortdetaljer er kryptert. Du blir bedt om å oppgi CVV2-koden som står bak på kortet ditt. Dette er en 3-sifret kode som står til sist i signaturfeltet. Ved bestilling blir det utført en autorisasjon som sjekker at kortet er gyldig og at det er dekning på det. Beløpet blir reservert på din konto ved bestilling. Det vil si at pengene står på din konto, men er reservert til LillegullbleierAS. Når vi sender varene trekkes beløpet fra ditt kort. 

Juridisk eier av denne nettside er Lillegullbleier AS. Registrert i Brønnøysundregistrene med organisasjonsnummer 919 992 107 Juridisk eier Lillegullbleier AS er ansvarlig for transaksjoner gjennom nettsiden. 

Lillegullbleier AS
Kleivene 112
3041 Drammen
Norge

Tlf.: +47 90 55 81 20
E-post: post@lillegullbleier.no

Trykk HER for veibeskrivelse

LilleGull Tøybleier er en nettbutikk som drives hjemmefra.

Det kan avtales henting av pakker og kikke på varer.



Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkludert mva.Vi tar forbehold om prisendringer i forbindelse med devaluering, valutasvingninger eller momsendringer. Vi tar også forbehold om feil i prisen som skyldes feil på siden. Prisene kan, ved forhold som er oppgitt her, bli endret uten varsel. 

Tilgjengelighet:
Antall varer i butikken oppdateres automatisk ved kjøp. Det hender likevel at vi kan være utsolgt for en vare som ligger som tilgjengelig i nettbutikken. Dersom vi ikke har varen din inne, vil du motta en e-post om dette. Da kan du velge om du vil kansellere ordren av den varen eller la den stå som en restordre.

Vi tar også forbehold om at fargegjengivelsen på produktene ikke er lik hos alle, og at den kan variere på ulike datamaskiner og skjermer. 

Angrerett og retur:
Ved kjøp av varer over internett har du angrerett i 14 dager. Hvis du ønsker å returnere varer til oss er det viktig at du fyller ut angrerett-skjemaet. 

Ved retur av bestilte varer er det kunden som betaler returporto, jfr Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (angrerettloven). Etter samme lov tapes retten til retur av varer dersom varen er brukt eller på annen måte forringet og ikke lenger i salgbar stand. Varer som returneres skal ikke sendes i oppkrav til oss.

Levering og retur

Frakt og levering: 
Varer blir sendt som A-post / Servicepakke, og de vil normalt sendes i løpet av 1-3 virkedager(mandag-fredag). Det sendes ikke mail om at disse er sendt. Større pakker sendes som klimanøytral pakke med sporing. Sporing sendes på mail slik at man kan hente ut pakken så fort den ankommer postkontor. Pakker uten sporing sendes det ikke varsel om er sendt.

OBS! Ved salg og lignende vil det ta noen dager ekstra å få pakket og sendt din ordre. 

Varer(Celebrian's Design) som må sys opp før de sendes ut sendes ikke senere enn 2 uker etter bestilling, men normalt tar det ikke så lang tid før varene blir sendt. Større ordre kan man også evt. ta kontakt for å høre hvor lang tid det vil ta om det er noe som haster. 

Handler man for over 1500,- kroner spanderer LilleGull Tøybleier frakten. Velg da hentes i butikk og skriv en kommentar i kommentarfeltet. Det kommer også opp alternativ gratis frakt automatisk når man passerer summen. Pris justert 1.1.2016

Varer kan hentes gratis i Drammen(husk å avtale henting)!

Posten går fra Drammen mandag-fredag kl. 16.00. 

Feil eller manglende leveranser:
Dersom du mangler en vare eller har fått feil vare i forsendelsen din, må du ta kontakt med oss snarest, og senest innen 8 dager etter mottatt forsendelse. Send oss e-post på post@lillegullbleier.no og skriv på faktura-/ordrenummer og hvilken vare som mangler eller er feillevert. Har vi gjort en feil retter vi selvsagt opp denne uten ekstra kostnad for deg. Hvis du oppdager at en pakke er skadet allerede ved avhenting på postkontoret, må du melde fra om dette med en gang på stedet. Oppdager du en transportskade først når du kommer hjem og åpner emballasjen - ta med deg hele forsendelsen inkludert emballasjen tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postpersonalet vil hjelpe deg med utfyllingen. 

Dersom du har mottatt en vare som er ødelagt, må du også du kontakte oss så snart som mulig.

OBS!
Slitasjeskader på tøybleier og våtposer osv. dekkes ikke av reklamasjon. Reklamasjon gjelder kun når varen kommer med en feil. Hvis du mottar en vare med feil ta kontakt med post@lillegullbleier.no