Levering og retur

Frakt og levering: 
Varer blir sendt som A-post / Servicepakke, og de vil normalt sendes i løpet av 1-3 virkedager(mandag-fredag). Større pakker sendes som klimanøytral pakke med sporing. Sporing sendes på mail slik at man kan hente ut pakken så fort den ankommer postkontor. Pakker uten sporing sendes det ikke varsel om er sendt.

OBS! Ved salg og lignende vil det ta et par dager ekstra å få pakket og sendt din ordre.

Varer(Celebrian's Design) som må sys opp før de sendes ut sendes ikke senere enn 2 uker etter bestilling, men normalt tar det ikke så lang tid før varene blir sendt. Større ordre kan man også evt. ta kontakt for å høre hvor lang tid det vil ta om det er noe som haster. 

Handler man for over 1500,- kroner spanderer LilleGull Tøybleier frakten. Velg da hentes i butikk og skriv en kommentar i kommentarfeltet. Det kommer også opp alternativ gratis frakt automatisk når man passerer summen. Pris justert 1.1.2016

Varer kan hentes gratis i Drammen(husk å avtale henting)!

Når du får en mail med "levert" betyr dette at ordren din er pakket ferdig og går med neste post sending. Posten går fra Drammen mandag-fredag kl. 17.00. 

Feil eller manglende leveranser:
Dersom du mangler en vare eller har fått feil vare i forsendelsen din, må du ta kontakt med oss snarest, og senest innen 8 dager etter mottatt forsendelse. Send oss e-post på post@lillegullbleier.no og skriv på faktura-/ordrenummer og hvilken vare som mangler eller er feillevert. Har vi gjort en feil retter vi selvsagt opp denne uten ekstra kostnad for deg. Hvis du oppdager at en pakke er skadet allerede ved avhenting på postkontoret, må du melde fra om dette med en gang på stedet. Oppdager du en transportskade først når du kommer hjem og åpner emballasjen - ta med deg hele forsendelsen inkludert emballasjen tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postpersonalet vil hjelpe deg med utfyllingen. 

Dersom du har mottatt en vare som er ødelagt, må du også du kontakte oss så snart som mulig.